MENÜ

A világ legyorsabb autója!

Gyorsulási és fékezési rekord

A 2017. évi frankfurti IAA-show-n Bugatti bejelentette, hogy a Chiron megdöntötte a leggyorsabb 0–400–0 km / h (0–249–0 mph) gyorsulási idő rekordját, 41,96 másodperc alatt teljesítve 3,2 kilométer (2 mérföld) az Ehra-Lessien nagysebességű ovális oldalán. Az autót Juan Pablo Motoza, a kolumbiaii versenyző vezette.

Mellékesen: A Bugatti extra fényt is hozzáadott a kijelzőn megjelenő Chironhoz, hogy megerősítse, hogy ugyanaz az autó törte meg a 0–400–0 km / h rekordot. A kiállítás alatt Bugatti azt is megemlítette, hogy a futás közben az autó 2,4 másodperc alatt gyorsult 0–100 km / h (0–62 mph), 6,0 másodperc alatt 0–200 km / h (0–124 mph) felgyorsulásával. , 0–300 km / h (0–186 mph) 13,1 másodperc alatt, és 0–400 km / h (0–248,5 mph) 32,6 másodperc alatt, ami összességében a Chiront is gyorsabbá teszi, mint elődjénél, a Veyronnál.

A legnagyobb sebesség elérése

2019. augusztus 2-án, Andy Wallace Bugatti tesztvezető elérte a 490,48 km/h (304,77 mph) sebességet egy előzetesen előállított Chiron Super Sport 300+ prototípusban a Volkswagen tesztüzemében Ehra-Lessienben. A sebességet a TÜV, a németországi Műszaki Ellenőrző Szövetség igazolta, így először jött el a gyártó jármű a 300 mph-os akadálytól.

Az autót hat hónap alatt fejlesztették ki a Bugatti külső külső tervezője, Frank Heyl, a Dallara olasz gépjármű- gyártó cég és a Michelin gumiabroncs-gyártó együttműködésével . Az autó teljes hosszát 248,9 mm-rel (9,8 hüvelyk) növelték, és lézeres vezérlésű magassági rendszerrel szerelték fel annak érdekében, hogy csökkentsék a húzódást. A súrlódás további csökkentése és az aerodinamika elősegítése érdekében az elektronikus vezérlésű hátsó szárnyot eltávolítottuk, és egy hosszú farokkal cseréltem, amely tartalmaz egy rövid keresztmetszetű hátsó szárnyot. Biztonsági okokból egy teljes hengeres ketrec került hozzáadásra, és az utasülést eltávolították, hogy helyet kapjon az adatgyűjtő készülék számára, amely a felvételi menet validálására szolgál. 

Mechanikusan a motort úgy módosították, hogy 1.177 kW (1.600 LE; 1.578 LE) teljesítményt nyújtson a sebességváltó és a négykerék-hajtás rendszerének megváltoztatása nélkül.

Szavazás

Ismerte e már ön a Bugatti Chiron-t
Igen
Nem
Asztali nézet